„Ma a biztosítási hivatást bizonyos szinten segítő szakmának tekintem” – Interjú Zsidi Máriával

„Ma a biztosítási hivatást bizonyos szinten segítő szakmának tekintem” – Interjú Zsidi Máriával
Székházunk Kálvin téri Hüttéjében beszélgettünk az Arrabona Ügynökség területi igazgatójával, aki számos inspiráló gondolatot osztott meg velünk és arra a nem mindennapi történetre is fény derült, hogy milyen hihetetlen körülmények között csatlakozott társaságunkhoz.                                          

Miként kerültél kapcsolatba vállalatunkkal?

14 év után egy multivállalatot hagytam ott, ahol területi vezetőként kezdtem, majd kiemelt vevőkkel foglalkoztam. Tulajdonképpen attól a cégtől mentem el gyermeket szülni és azzal a tudattal érkeztem vissza, hogy én ezt a továbbiakban nem szeretném már csinálni. Remek piaci környezetben dolgoztam akkoriban. Volt céges autóm, céges telefonom, de volt néhány negatív dolog, amit nem akartam tovább vállalni. A munkaidő, bár kötetlen volt, mégis  reggeltől estig tartott, hiszen kiterjedt több megyére a területem és nagy volt a stressz is. Egy bizonyos szint után érezhető volt, hogy a fejlődési lehetőség lehetetlen, kihívással nem járt, talán csak azzal az izgalommal, hogy a januárban, rendszeresen érkező HR-es megerősít a pozíciómban, vagy elküld a vállalattól. Ez pontosan 14 évben ismétlődött meg, és 14 év karácsonyára nyomta rá a bélyegét, ami ebben a formában nagyon vállalhatatlan volt. Lett volna lehetőségem Budapestre jönni Győrből, de ekkor már úgy gondoltam, hogy váltanom kell. A történet pedig egyáltalán nem mindennapi, ahogyan kapcsolatba kerültem a Biztosítóval. Éppen a céges autót adtam le korábbi munkahelyemen, amikor zuhogni kezdett az eső, én pedig szó szerint bemenekültem egy Aegon irodába, hogy el ne ázzák, és ott találkoztam az előbb említett munkahelyről, hasonló okok miatt eljött munkatárssal. Meggyőzött arról, hogy jó megoldás lehet belekezdeni egy olyan tanácsadói munkába, amiről akkor azt gondoltam, hogy akár ideiglenesen is nagy segítség lehet számomra az átmeneti időszakban. Sokan lemorzsolódtak, de én úgy éreztem, hogy nem szabad feladnom és elkezdtem mélyebben megismerkedni a szakma teljes hátterével. Akkor olyan közösség jött velem szembe, akik a mai napig a legjobb kollégáim.

Mondanál néhány gondolatot a jelenleg betöltött pozíciódról?

Az élet úgy hozta, hogy megbízott igazgatói pozícióra kértek fel, amelyre én akkoriban abszolút úgy is tekintettem, ám a megbízotti időszak alatt egy nagyon összetartó és elszánt közösséget sikerült beindítani, az eredmények pedig lassan jönni kezdtek, így továbbra is betölthettem ezt a tisztséget. Győr sokszor hátul kullogott, de mi akkoriban képesek voltunk jó irányú folyamatokat beindítani. Ma már egy nagyon jó menedzseri gárdával dolgozom, az ország legjobb tanácsadói csapatával, és én őket próbálom menedzselni, támogatni, a hátteret biztosítani részükre, hogy minden reggel, amikor kinyitunk, a legmagasabb szintű szolgáltatást tudjuk biztosítani ügyfeleink számára. A feladatokat, a kommunikációt és a minőséget, annak meglétét a vezetőim biztosítják, én pedig foglalkozhatok a stratégiai feladatokkal.

Hogyan telnek a hétköznapok nálatok?

Egy biztos, mindenki képes azonnal segítőkezet nyújtani a másik számára különböző részfeladatok során, ez pedig remek érzés! A központi munkatársak segítségét, támogatását szívesen vesszük, a közösségünk egy csoda, akik ott és akkor adnak segítséget, amikor szükségünk van. Számunkra fontos, hogy a leggyakoribb, lehetőleg napi kapcsolatban legyünk azokkal, akikkel csak tudunk. Rendszeresen találkozunk, értekezünk egymással, mindezek mellett van egy stratégiai menedzsment csapatom is. Ők és az ő kinevelt menedzsereik adják a teljes stábot. Kisebb döntésekben közösen döntünk, a nagyobb kérdésekben pedig előzetesen is véleményezünk elképzeléseket. Mindenki saját területekért felel az ügynökségen, és úgy érzem, hogy megfelelő emberek dolgoznak a személyre szabott feladatokon. Minden területnek menedzseri felelőse van, ami azt jelenti, hogy ő felel a különböző kampányokért. Úgy érzem, hogy a legjobb kezekben vannak ezek a feladatok. A folyamatok során mindenki egyeztet a másikkal, és egymás tanácsadóit is bevonják a munkába. Így büszkén mondhatom, hogy egy igazi és erős csapatnak tartjuk magunkat! Mindezzel azt is be akarjuk bizonyítani, hogy ma Győrben és környékén valóban van igazi karrierlehetőség és nálunk ezt bárki megtalálhatja! Mi támogatjuk azokat, akik agilisak és tehetségesek. Elszántan hisszük, hogy városunkban, a megyénkben, egyszóval itthon is megtalálják a számításaikat, szeretnénk itt tartani, vagy visszacsábítani a külföldre került tehetséges munkavállalókat kortól és nemtől függetlenül.

A munkád miként egyeztethető össze a magánéleteddel?

Szerencsés vagyok, mert a munkatársaim kitűnően végzik a munkájukat. Van egy remek férjem, egy zseniális középiskolás és egy egyetemista gyermekem, Kristóf és Barnabás, amikor csak lehet, velük és együtt töltjük a szabadidőmet. A hétvégék már többnyire szabadok, és csak nagyon kivételes esetben dolgozom. Ugyanakkor hiszünk benne, hogy nem az együtt töltött idő mennyisége, hanem a minősége számít.

És ezen felül magánéletben is találkozom a munkatársaimmal, például van egy közel 2 évre visszanyúló hagyományunk, hogy baráti társaságként minden hónapban bowlingozunk.

Miért ajánlanád mások számára, hogy csatlakozzanak a csapatodhoz?

Nem volt sok munkahelyem az életeben, így bár nem rendelkezem nagy tapasztalattal ezen a téren, de az biztos, hogy ez az a hely, ahol a biztonságot, a csapatot, a fejlődési lehetőséget, bizonyos aspektusokat tekintve a kreativitást és minden olyat megkaphat az ember, amire napjainkban vágyik. Ma a biztosítási hivatást bizonyos szinten segítő szakmának tekintem, itt viszont megjelennek az üzleti sikerek is, és lehetőség nyílik a teljes kiteljedésre.

Ha úgy érzed, hogy szívesen kipróbálnád magad köztünk, lépj és vedd fel velünk a kapcsolatot:
https://lepj.alfa.hu/regisztracio